Brev:
Malke ud, amning og flaske
8. november 2011
Alder:
2 mdr.
Malke ud, amning og flaske
Kære Helen
MIn datter er lige godt 2 mdr og jeg begynder at drømme om at kunne malke ud og tage en aften væk fra hende. Helt konkret er jeg inviteret i byen når hun er 3 mdr. Men er det for tidligt at give hende flaske med min mælk der? Er bange for at lave mudder i mælkeproduktionen eller i hendes sutteteknik.
Med venlig hilsen
Mum