Brev:
influenzavaccination og amning
10. oktober 2011
Alder:
1 mdr.
influenzavaccination og amning
Hej Helen!
Jeg er blevet vaccineret mod influenza og vil nu spørge dig, om Noa også opnår nogen form for beskyttelse, da jeg ammer ham fuldt og regner med at fortsætte med det, indtil han bliver 6mdr, altså omkring 1/3-12.
Med venlig hilsen
Noas mor