Brev:
Plads til amning
1. oktober 2011
Alder:
6 mdr.
Plads til amning
Hej Helen
Mange tak for dit brugbare svar vedr. min søns søvn mm. :-)
Når jeg får kørt mellemmåltiderne ind, så vil jeg forsøge at vænne ham fra amning midt nat. Men jeg synes det kræver, at han begynder at spise mere ved brystet i løbet af dagen - eller hvad tænker du? De seneste dage bliver det ikke til mere end 2-4 minutter, ved hver amning i løbet af dagen. Han virker ikke interesseret og heller ikke sulten. Men han spiser godt om natten. Og han spiser også godt af skemaden.
Hvordan får jeg det vendt, således han spiser godt om dagen af brystet, når han udover sine skemåltider også skal til at tilbydes mellemmåltider?
Kan det være at han er ved at blive træt af at blive ammet om dagen og at han i stedet skal tilbydes en flaske?
På forhånd tak for dine svar