Brev:
Kan en baby sove for længe?
12. september 2011
Alder:
2 mdr.
Kan en baby sove for længe?
Hej Helen
Måske er dette et luksusproblem :)
Jeg har en datter på ti uger. De sidste ti dage har hun sovet fra ca 22-06 uden at vågne en eneste gang. Når hun så vågner ammer jeg hende i sengen og så sover hun lige to timer mere...
Min bekymring går på om hun får nok mad i løbet af døgnet når hun sover så længe? Om dagen sover hun også nogle gode lure men ammer ca hver anden time - sidst på aftenen lidt hyppigere. Hun spiser kun fra et bryst ad gangen - når jeg tilbyder hende fra bryst nr to tager hun ikke noget. Hun virker glad og vågen i løbet af dagen.
Tak for hjælpen :)