Brev:
Amning og tungmetaller?
6. september 2011
Alder:
5 mdr.
Amning og tungmetaller?
Hej Helen
Jeg har lige været til lægen og få ronja 5 mdr undersøgt (hun var perfekt :-) ), og i den forbindelse spurgte jeg hende om hvad hun mente om amning, og hvor længe jeg skulle blive ved... til det svarede hun, at hun ville anbefale, at man trappede ud fra 4 mdr alderen pga tungmetaller :-S så hun mente, at jeg skulle give flaske og så hygge amme så længe jeg gad....
Det hun byggede sin anbefaling på er de undersøgelser der viser at babyer der ammer efter 4 mdr har alt for mange tungmetaller i kroppen :-(
Hvad mener du???
Med venlig hilsen
Lea