Brev:
Amning - 11 mdr.
1. september 2011
Alder:
11 mdr.
Amning - 11 mdr.
Kære Helen
Hvor lang tid anbefaler du at man ammer - eller rettere, hvornår anbefaler du, at man senest holder op med at amme.
Vi trives rigtig godt med det - både undertegnede og min lille datter.
Hilsen