Brev:
Amning og laktosefri mælk
27. august 2011
Alder:
11 mdr.
Amning og laktosefri mælk
Kære Helen.
Min datter er nu 10½ mdr gammel. Hun skal til at starte i vuggestue. Hun skal først have mælk når hun fylder 1 år.
1. Jeg vil gerne blive ved med at amme et stykke tid endnu. I hvert fald indtil hun er 12-14 mdr. Hvornår på døgnet og hvor mange amninger anbefaler du fra nu af og indtil da?
2. Når hun skal have komælk, skal den være laktosefri. Er det bedst med mini-mælk eller letmælk? Man kan ikke få laktosefri sødmælk.
Hilsen