Svær at mætte

9. august 2011

Kategori:
Alder:
3 mdr.

Svær at mætte

Hej Helen

Tak for svaret... Der er noget og tænke over og gå igang med og arbejde med....:-)

Jeg bliver desværre lige nødt til at belemre dig igen. Mht. lillesøster, er hun begyndt og både sjatspise og sjatsove meget, her de sidste par uger. Og så er hun begyndt tit og blive sur og afvise brystet istedet for og falde i søvn ved brystet, så hun er svær og tyde, hvornår hun er træt nok til at lægge synes jeg.

Desuden er hun begyndt og vågne mere om natten, hvor hun er ...

Annonce

... gået fra at vågne engang ved 2-tiden og 6-tiden, til at vågne 3-4 gange istedet.

Hun er en stor pige på næsten 8 kg og kun de der tre måneder, så er det fordi jeg snart har svært ved at mætte hende kun med brystmælk? Har overvejet og give hende en flaske til natten nemlig, og håbe den mætter mere. Hendes bror var også en stor dreng, så han begyndte på grød da han var 4 måneder, men der er jo lige nogle uger til endnu.

Håber endnu engang du kan hjælpe.

Venlig hilsen
Janne

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

11. februar 2024 | Sovevaner | 4 mdr.

Forskellige putteritualer?

Hej Helen Jeg har et spørgsmål vedrørende putteritualer. Min dreng er 4...

31. januar 2024 | Kost og ernæring | 4 mdr.

Hvor meget mad og hvornår? - 4 mdr.

Hejsa Helen Så skriver jeg lige igen:) Min dreng får fuld flaske og er nu...

Annonce

Viden om børn:

Ymer og ylette

Sundhedsstyrelsen fraråder, at børn under 12 måneder får ymer og ylette, da proteinindholdet er for højt.

Læs mere i Babylex

Diarré

Det er normalt at et barn der kun får brystmælk at have tynd afføring. Men hvis barnet ikke bliver ammet mere og pludselig får vandtynd afføring, skal du være opmærksom.

Diarré kan være tegn på infektion forskellige steder i kroppen og det kan derfor være en god idé at måle barnets temperatur. Du skal være opmærksom på at barnet skal have ekstra væske og hvis diarréen ikke forsvinder hurtigt igen skal du søge læge. Hvis barnet virker sløvt eller der er blod eller slim i...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusinde tak for dit uddybende svar..... Der er lige pludselig en masse ting der hænger bedre sammen for mig.

Tak fra Anja, med mindre ondt i brysterne