Brev:
Svær at mætte
9. august 2011
Alder:
3 mdr.
Svær at mætte
Hej Helen
Tak for svaret... Der er noget og tænke over og gå igang med og arbejde med....:-)
Jeg bliver desværre lige nødt til at belemre dig igen. Mht. lillesøster, er hun begyndt og både sjatspise og sjatsove meget, her de sidste par uger. Og så er hun begyndt tit og blive sur og afvise brystet istedet for og falde i søvn ved brystet, så hun er svær og tyde, hvornår hun er træt nok til at lægge synes jeg.
Desuden er hun begyndt og vågne mere om natten, hvor hun er gået fra at vågne engang ved 2-tiden og 6-tiden, til at vågne 3-4 gange istedet.
Hun er en stor pige på næsten 8 kg og kun de der tre måneder, så er det fordi jeg snart har svært ved at mætte hende kun med brystmælk? Har overvejet og give hende en flaske til natten nemlig, og håbe den mætter mere. Hendes bror var også en stor dreng, så han begyndte på grød da han var 4 måneder, men der er jo lige nogle uger til endnu.
Håber endnu engang du kan hjælpe.
Venlig hilsen
Janne