Brev:
Vand på flaske
7. juni 2011
Alder:
2 mdr.
Vand på flaske
Hej Helen..
Min lille søn, på nu 11 uger, hænger i hver 2. time når temperaturen nærmer sig (eller når over) de 25 grader.
Jeg har fået mange gode og velmenende råd om, at jeg burde koge noget vand, og køle det ned til kropstemperatur og give ham noget i stedet for.
Han har aldrig prøvet at få en flaske noget, og han er udelukkende blevet ammet. Selvfølgelig synes jeg det er rigtig træls, at han skal hænge i, hver 2. time (der kan godt gå 3 timer, men det er mere undtagelsen end reglen), men han må jo have behovet for det, tænker jeg.
En normal dag, hvor det er til at holde ud at være menneske, også for os andre, går der som regel 3 timer imellem, næsten på klokkeslæt, og om natten tager han 6 timer i streg.
Jeg har prøvet at give ham så lidt tøj på som muligt, enten bare ble eller en kortærmet body, for at han også kan holde ud at sove i barnevognen. Nu bare med et tæppe eller en stofble over sig.
På forhånd tak