Brev:
Pasning og amning - har aldrig fået flaske
22. maj 2011
Alder:
8 mdr.
Pasning og amning - har aldrig fået flaske
Hej Helen.
Denne gang har jeg et spørgsmål til dig angående pasning. Vi har en dreng på 3½ og en på 8 mdr. Om 2 uger skal de passes af bedsteforældrene fra omkring kl 17 til 24 og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre mht amning.
Jeg ammer inden sengetid ca kl 19 og igen ved 22-23 tiden (og en del andre gange i løbet af natten, hvilket jeg forsøger at trappe ned men det er ikke aktuelt i denne sammenhæng;) ).
Jeg overvejer om jeg skal leje en brystpumpe, men han har aldrig fået sutteflaske så jeg er lidt i tvivl om det er løsningen? Ellers er alternativet vel at give ham vand af kop?
Håber du har et godt råd.
Venlig hilsen
Susanne