Brev:
Brystbetændelse - smerten kommer bagefter
10. maj 2011
Alder:
2 mdr.
Brystbetændelse - smerten kommer bagefter
Hej Helen
Lidt baggrundsinfo:
Jeg startede med at få brystbetændelse/tilstoppede mælkegange for ca 10 dage siden (har dog ikke haft en fagperson til at se på det, men har læst mig frem til at det måtte være det. Har derfor heller ikke fået penicilin, da jeg ikke har haft feber). Da brystbetændelsen toppede for 8-10 dage siden gjorde det SINDSYGT ondt når jeg ammede ham og meget mindre ondt bagefter.
Mit spm:
Nu er jeg der, hvor det kun gør overskueligt ondt lige i starten, når jeg ammer ham (indtil mælken løber til). TIL GENGÆLD gør det sindsygt ondt ca 5 minutter EFTER amningen og en time til to derefter.
Hvorfor gør det det?
Jeg har forsøgt at strække musklen ud inde bagved, men det hjælper kun meget lidt.
Venlig hilsen
Majbrit k