Brev:
Kan jeg stadig komme til at fuldamme?
3. maj 2011
Alder:
1 mdr.
Kan jeg stadig komme til at fuldamme?
Hej Helen.
Jeg ammer min søn på 1 1/2 måned, og supplerer op med modermælkserstatning, da jeg ikke har nok mælk til ham. Det startede med at være ca. 4 flasker i døgnet med 80-100 ml udover modermælk.
Men på det seneste er det blevet nødvendigt at supplere endnu mere op, og jeg tror vi er oppe på 6 flasker i døgnet på 120 ml. Han er en stor dreng på 5700 gram, så han skal selvfølgelig have en MASSE mad!! :)
Men mit spørgsmål til dig er: kan jeg stadig komme til at fuldamme?? Eller er det for sent nu?
Og har du nogle tips til at øge min mælkeproduktion - bare i det hele taget??
Jeg ammer meget, og har forsøgt med ammete, hvidtøl og udmalkning. Jeg ved bare ikke så meget om hvor ofte jeg skal gøre hvad...
Med venlig hilsen
Sarah