Brev:
Vil kun ammes når jeg står op
2. maj 2011
Alder:
3 mdr.
Vil kun ammes når jeg står op
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. min søn på 3 måneder og det drejer sig om amning. Jeg oplever flere gange dagligt at han kun vil spise hos mig, hvis jeg står op. Siddende og liggende duer bare ikke. Han bliver sur og klagende og vrider sig i mine arme. Men så snart jeg rejser mig op tager han fat. Jeg kan så som regel sætte mig ned igen efter ca. 5 min.
Jeg har lagt mærke til at det hyppigst forekommer når han skal ammes inden en lur, og fx aldrig når han skal sove om aftenen eller når han lige er vågnet fra en lur. Da han efterhånden vejer næsten 7 kg er det rimelig tungt at amme ham stående. Det skal siges at amningen har forløbet rigtig fint lige fra starten.
Har du nogle gode bud på vores lille problem?
Hilsen Julie