Brev:
Udpumpning - 7 mdr.
1. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Udpumpning - 7 mdr.
Kære Helen
Har tidligere skrevet til dig om samme emne. Det går nu bedre, og jeg kan med hiv og sving presse ca. 40 ml ud pr. gang.
Hvor meget er det forsvarligt (jeg vil ikke tage mælken fra min datter) at mælke ud pr gang?
Vil det være Ok at malke ud flere gang på en dag for at komme op på en lidt større mængde?
Hilsen