Brev:
Igang med amning
12. april 2011
Alder:
0 mdr.
Igang med amning
Hej Helen.
Jeg har jo termin om 4 ugers tid og så vil jeg lige høre dig omkring amning.
Som du måske kan læse fra mine første breve da vi fik vores 1. datter, havde jeg mange problemer med amning. Og denne gang vil jeg bare så gerne have det til at lykkes.
Har du nogen gode råd? Jeg er nemlig lidt træt af de "råd" jeg får rundt omkring i familien. bl.a med at man ikke skal amme hele tiden for så får man hende aldrig fra brystet igen, til, du ammer da heller ikke nok....
Det kan godt være lidt forvirrende.
Så vil jeg hellere følge dit råd:-)
Med venlig hilsen
Charlotte.