Brev:
Amning og behov - 8 mdr.
10. april 2011
Alder:
8 mdr.
Amning og behov - 8 mdr.
Hej Helen..
Så er jeg blevet mor igen.. endnu en datter.. og ja så kommer der jo mange spørgsmål op, jeg jo syntes jeg lige har været det igenmen.. men det er næsten 3 år siden og det er jo en ny baby så nye problemer.. :-0
Nå men jeg har en datter der er lidt over 8 mdr.
mit spørgsmål er hvornår stopper man helt med at amme.. er det ikke omkring de 12 mdr. og hvor mange ammemåltider skal en på lidt over 8 have og hvornår skal de ligge..?
Grunden til jeg spørger er at min sundhedsplejske siger jeg godt kan stoppe amningen, men jeg ammede hende på 3 til hun var 15 mdr. og jeg mener jeg har læst at amning i 12 mdr. el deromkring er bedst, hvis mor og barn trives med det..
lige nu hedder det
Amning kl.20 når hun skal sove til nat.
når jeg går i seng el ved 1 tiden (det sviger lidt for tiden om hun melder sig)
og igen kl 4 el 5
Hun vil ikke have modermælkserstatning så det er lidt svært at give hende hendes mælkebehov hvis ikke jeg ammer hende. Vi træner lige for tiden med vand fortyndet med modermælkserstatning.. og så med tiden få mere og mere modermælkserstatning i koppen.. jeg har også tænk at jeg kunne malke ud og så give i en kop..
Jeg håber du kan hjælpe mig..
På forhånd tak og tak for en god brevkasse. Jeg har lige købt din dvd den glæder jeg mig til at se..
Venlig hilsen
Charlotte