Brev:
Amning - igen igen - 1 mdr.
31. marts 2011
Alder:
1 mdr.
Amning - igen igen - 1 mdr.
Hej Helen,
Så har jeg et par yderligere spørgsmål. Jeg kan godt se mit sidste brev var lidt uklart, faktisk overvejer jeg ikke at droppe flaskerne - jeg overveje at droppe amningen. Indtil videre både ammer jeg og giver flaske bagefter, og det tør jeg slet ikke lade være med, jeg er alt for bange at han ikke tager på.
Men L begynder at være lidt irriteret over brystet, tror jeg. Det er som om han angriber det når jeg lægger ham til, og så hopper han på og fra et par gange, selvom jeg kan se der er mælk i, da det sprøjter ud når jeg trykker lidt. Tit, men ikke altid, er det dog også sådan at han lige skal prutte lidt, og så bliver han mere rolig, men jeg har nu klart det indtryk at han bare venter på flasken endelig kommer. ...
...
Samtidig har jeg også indtrykket, at der er mindre og mindre mælk, men jeg ved ikke om jeg kan ændre ved det? Jeg ammer ham jo hver gang før han får flaske i forvejen, og fra begge bryster.
En gang i mellem lægger jeg ham også til når han er træt, så tager han et par slurke sover efter få øjeblikke. Det gør jeg dog med dårlig samvittighed, for jeg fik jo at vide af min sundhedsplejerske, at jeg havde ammet ham for tit den her gang (ved mit første barn fik jeg at vide, af samme sundhedsplejerske, at jeg havde ammet for sjældent). Samtidig frygter jeg også straks at han ikke får mad nok, for så sover han jo, og får ikke flaske bagefter, som det jo ellers er planen.
Jeg aner ikke rigtig, hvad jeg skal gøre med det her amning..:)
Hilsen