Brev:
Udmalket modermælk med virus?
6. februar 2011
Alder:
0 mdr.
Udmalket modermælk med virus?
Hej Helen,
Lige et hurtigt og generelt spørgsmål. Hvis jeg er syg med virus og malker ud, fordi min søn også er syg og ikke spiser så meget, må jeg så fryse mælken til brug en anden god gang, eller skal jeg smide den ud?
Vi har lige været nede begge to med maveinfluenza, jeg malkede ud og hældte derefter mælken lige i afløbet. Men så kom jeg til at tænke på bagefter, at jeg måske kunne have gemt den?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Anne