Brev:
Amning og chokolade med spiritus
7. januar 2011
Alder:
5 mdr.
Amning og chokolade med spiritus
Hej Helen
Tak for dit svar vedr stoppet næse hos min lille søn på snart 5 mdr.
Nu har jeg lige et lille spørgsmål, der måske er lidt dumt:
Jeg er pga lækkersult gået helt amok i en æske chokolade af Anthon Bergs "Drue i muskatvin" - rent tilfældigt læste jeg bagpå pakken her til aften at de indeholder 1,5 % alkohol - det ser ud til at det er pr stk chokolade. Det har jeg slet ikke tænkt over, og jeg har bare ammet min lille dreng... :-(
Jeg er ellers meget påpasselig med helt at undgå alkohol, både i graviditeten og nu!
Tror du, det er noget der er gået i ham? Er så ked af jeg ikke har tænkt mig om!
Mange hilsner og på forhånd tak!