Brev:
Afviser amning om dagen
1. januar 2011
Alder:
7 mdr.
Afviser amning om dagen
Hej Helen
Tusind tak for dine brugbare og uddybende svar. Det er skønt med god respons.
Vores datter på 7 måneder er nu endelig begyndt at spise noget mere. Det går ok, det er ofte lige med at ramme de rigtige tidspunkter. Det er vendt indenfor den sidste uge. Forinden da synes jge hvert måltid var en kamp.
Vores datter spiser frugt, avocado, rugbrød med leverpostej og grød. Nu hvor hun er begyndt at spise flere rigtige måltider har hun helt afvist amningen om dagen. Hun bliver simpelthen gal hvis jeg lægger hende til. Hun får selvfølgelig vand til hvert måltid. Mit spørgsmål er dels hvordan jeg sikrer at hun nu får nok væske, samt hvordan jeg kan give hende tilstrækkelig med calcium?
Med venlig hilsen
Helene