Brev:
Amning og kaffe
17. december 2010
Alder:
1 mdr.
Amning og kaffe
Hej
Er det koffeinen i kaffe der kan gøre at babyer får ondt i maven?
Eller er der andre ting i kaffen der kan skabe problemer?
Ville man kunne undgå kaffe-mavekneb ved at drikke koffeinfri kaffe?
Hilsen