Brev:
Amning hver sjette time
15. december 2010
Alder:
1 mdr.
Amning hver sjette time
Hej Helen.
Jeg har et ammespørgsmål omkring amning af min datter på 5 uger.
Da hun blev født, fik vi af vide at det var vigtigt, at der ikke gik mere end seks timer mellem hver amning, pga. min mælkeproduktion.
I langt langt de fleste tilfælde melder min datter sig selv når hun er sulten, men det er sket to til tre gange, at jeg må vække hende om natten, pga. at der snart er gået seks timer.
Er det stadig nødvendigt, eller er det okay at der en gang i mellem går mere end de seks timer?
Hun tager fint på og trives i øvrigt rigtigt godt.