Brev:
Hvordan griber man overgangen fra at amme om aftenen til ikke at amme an?
25. november 2010
Alder:
7 mdr.
Kære Helen
Har lige læst dit svar på mit seneste spørgsmål. Tak for svaret og dine overvejelser :-)
Jeg har dog lidt ekstra spørgsmål.
Vores datter vil næsten være 12 mdr når jeg starter arbejder og derfor vil jeg have mulighed for at amme hende ind til da. Sådan som jeg har forstået det, så er det ikke relevant at amme eller give flaske når børn bliver omkring et år. Jeg undrer mig lidt derfor over, at du anbefaler at vi giver en flaske til natten.
Jeg har læst andre breve på hjemmesiden ang amning om aftenen og der har jeg læst, at du ikke anbefaler at man erstatter amning med en flaske når børn er omkring et års alderen, da de her bliver puttet uden.
Med venlig hilsen
Mette