Brev:
Sukkerchok via modermælken?
15. november 2010
Alder:
8 mdr.
Sukkerchok via modermælken?
Hej Helen.
Overføres sukker til barnet via modermælken?
Min datter reagerer kraftigt på koffein og appelsin, så det undgår jeg.
Tilgengæld spiser jeg for meget sukker om aftenen og tænker på om et sukkerchok kan gives videre til barnet?
Kærlig hilsen
Nadja