Brev:
Amning i overgangsfasen
1. november 2010
Alder:
7 mdr.
Amning i overgangsfasen
Kære Helen
Tak for din hjælp:-) Efter vi har fulgt din plan, er han kommet godt i gang med maden.
Jeg er derimod i tvivl med amningen. Jeg ammer inden formiddagslur kl. 9.30, inden middagslur 13.30, inden han puttes kl. 20 og kl. 23. Altså 4 gange pr. døgn. Skal han ammes fra begge bryster alle gange eller kun de to om aftenen?
Hans aften/natble når at blive godt fyldt med urin. Har du et forslag til en god ble? Eller skal jeg skifte ham kl. 23?
Med venlig hilsen
mad-mor.