Brev:
Uinteresseret i amning om dagen
25. oktober 2010
Alder:
7 mdr.
Uinteresseret i amning om dagen
Hej Helen,
Cecilie er nu 7 mdr, og er en stor glad pige på knap 11 kg.
Hun er begyndt at være meget uinteresseret i amningen om dagen. Det bliver ofte til et halvt bryst - og hun syntes alt omkring hende, er langt mere spændende end amningen.
Hun ammes godt om aftenen + når jeg går i seng og igen kl 3. Om morgenen er det som regel kun en lille tår. De andre amninger bliver ret kiksede.
Jeg ammer når hun er sulten, altså ikke lige efter grød mv - da hun slet ikke vil i nærheden af brystet når det ikke er den store sult der plager hende.
Hun drikker fint af kop, og spiser stadig primært grød og frugt - men vi er så småt startet på rugbrød mv.
Hvordan griber jeg dags amningen an? Og hvormeget mælk "skal" hun have? Jeg kan jo evt give MME af kop???
På forhånd tak for hjælpen ;o)
Med venlig hilsen
Lene