Brev:
Hvilken amning skal ryge
13. oktober 2010
Alder:
8 mdr.
Hvilken amning skal ryge
Hej Helen
Har lige skrevet til dig ang. vores datters søvnproblemer i ''Far kan stadig ikke trøste'', hvor jeg også har beskrevet vores dagsplan. Jeg glemte her at spørge om hvilken amning du vil anbefale ryger nu?
Hun får en flaske vælling på 200 ml ved sengetid og bliver herudover ammet kl 23, kl. ca 04-06 og inden eftermiddagslur kl 13.30. Dette er jo ialt 4 mælkeindtag i døgnet, og vi skal vel ned på ialt 3 nu tænker jeg.
Jeg kunne godt tænke mig at fjerne den amning der ligger enten kl 23 eller kl 04-06. - Men kan jeg dette på nuværende tidspunkt, og hvor mange timer om natten må hun gå uden andet end vand og sut?
Venlig hilsen