Brev:
Fra amning til flaske - 9 mdr.
17. september 2010
Alder:
9 mdr.
Fra amning til flaske - 9 mdr.
Hej Helen,
Så får du endnu et spørgsmål fra mig.
Jeg vil gerne forsøge at erstatte aftenamningen af S. med en flaske. Dels for at mætte ham mere til natten, når jeg snart stopper med natamning, dels for at jeg ikke altid er "bundet" om aftenen til at skulle amme ham, fordi han bliver puttet så relativt sent (omkring kl. 20.30). Det sætter lidt nogle begræsninger for mig i forhold til at gå ud om aftenen. Det kunne være rart, hvis også min mand eller S.'s reservebedste kunne putte ham.
Hvordan griber vi det an? Han er vant til en sutteflaske, som han får med vand i løbet af dagen. Praktisk når vi er ude af huset. Er det bare at prøve sig frem? Kender du tilfældigvis noget til amerikansk modermælkserstatning?
Med venlig hilsen
Mette