Brev:
Ammestop og knude i brystet
30. august 2010
Alder:
13 mdr.
Ammestop og knude i brystet
Hej Helen!
For ca en uge siden stoppede jeg helt med at amme Nikolaj. Han fik kun en tår inden sengetid fra et bryst, dvs ammede fra et bryst ulige dage og det modsatte lige dage.
Det er egentlig gået rigtig godt med at stoppe. Har haft lidt tyngdefornemmelse i det højre bryst og nu er der et hårdt område ca 2 cm bredt fra brystvorten og opad. Det er ømt især ved berøring. Jeg er nu i tvivl, om det er en mælkeknude og jeg nu skal forsøge at amme fra brystet, eller om det bare vil gå i sig selv igen...?
Med venlig hilsen
Nikolajs mor