Brev:
Amning, nedskæring af drømmemåltid
26. august 2010
Alder:
9 mdr.
Amning, nedskæring af drømmemåltid
Hej Helen
Tak for konstruktivt svar:-) Jeg har lige et par spørgsmål mere.
Jeg regner med at trappe ned til 2 amninger dagligt, når min søn bliver 10 måneder i næste måned. Jeg overvejer meget, om det skal være måltidet om morgenen, der skal skæres væk, eller drømmemåltidet om aftenen.
Mht. drømmemåltidet hvordan skærer jeg det væk, hvis det er det, jeg vælger? Det er nemlig det måltid af de tre jeg giver ham, hvor han spiser mest. Skal jeg forsøge at give ham mindre og mindre for hver dag, eller kan jeg bare fjerne det fra den ene dag til den anden, som jeg har gjort med de andre måltider? Er lidt bekymret for, at han begynder at sove dårligere, hvis jeg fjerner dette. Hvad siger din erfaring dig?
Vi har en periode nu (forhåbentlig bare en periode), hvor han er begyndt at vågne 2 eller 3 gange om natten. Det plejer han nemlig ikke at gøre. Jeg synes det er efter jeg trappede det sidste måltid ned, så gruer lidt for, hvad der sker næste gang.
På forhånd tak for svar.