Brev:
Græder og presser hver formiddag
29. juli 2010
Alder:
0 mdr.
Græder og presser hver formiddag
Hej Helen!
Min søde søn på snart 4 uger har de sidste dage brugt hver formiddag på at være godt utilfreds. Han kan sætte i et vræl, når han sover til formiddag, eller pludseli begynde at vride sig og græde...det virker som om der er noget der trykker eller sidder på tværs. Han fiser en del - ikke mindst når han så endelig slapper af og jeg forsøger ihærdigt at få ham til at bøvse både under og efter amning. Det lykkes som regel - men måske det ikke er nok. Han har desuden tendens til at gylpe... nogle gange længe efter måltidet.
Jeg er så ked af, at han bliver så ked af det og jeg forsøger med alle mulige stillinger for at lindre, Jeg har forsøgt at amme (for måske han er sulten?), at ae ham på ryggen eller maven og alle mulige andre krumspring. Der er bare ikke noget, der rigtig hjælper og jeg søger derfor hjælp - eller i hvert fald en forklaring.... er det tarmene, der ikke er helt klar på de enorme mængder mælk, han bæller? Det lyder ofte som en stor teenager, der tømmer en mælkekarton i ét hug, når han ammes... det optræder kun om formiddagen og i løbet af resten dagen er han bare en glad og sulten dreng.
Hvad er det - og hvad stiller jeg op?
Mange hilsener
Rikke