Brev:
Gider kun det ene bryst!
18. juli 2010
Alder:
3 mdr.
Gider kun det ene bryst!
Hej Helen,
Min søn på lige knap 3 mdr. er begyndt kun at ville have bryst fra den ene side. Ammer ham fuldt og han får fra begge sider hver gang. Det har jeg fået anbefalet af min sundhedsplejerske, så han måske kunne tage sig nogle længere lure.... nå, men det er en helt anden problematik.
De sidste par dage har han slet ikke gidet at blive ammet ved venstre bryst, kun det højre. Hvorfor?
- han laver nærmest en scene hver gang, og de få gange jeg har fået ham til at sutte har været en kamp. Har prøvet forskellige stillinger og det hjælper lidt.
Der har aldrig været så meget mælk i det venstre, og der er da heller ikke kommet mere. Hvor imod det højre er meget fyldt.
Er der noget jeg kan gøre? Det virker som om det ender med der bliver mindre og mindre mælk i det højre, når nu han ikke gider.
Puha, hvem sagde amning skulle være nemt.
Glæder mig til at høre fra dig.
Elias' mor