Brev:
Amning sen aften?
5. juni 2010
Alder:
10 mdr.
Amning sen aften?
Kære Helen
Jeg har en søn på 10 mdr. og skal snart starte arbejde. Jeg ammer ham iøjeblikket inden han bliver lagt i seng og ca. mellem 23 og 24, det vil sige 2 gange i døgnet.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme af med amningen sen aften, men kan læse at du anbefalder, at man fortsat ammer 2 gange i døgnet til han er et år.
Mit spørgsmål lyder så, om du mener jeg f.eks. skal putte en amning ind sidst på eftermiddagen, når jeg nu har valgt at droppe den sen aften?
Hilsen