Brev:
Vægt og amning
3. juni 2010
Alder:
7 mdr.
Vægt og amning
Hej Helen.
Sover stadig ikke om natten... og har en datter der ikke er så glad for mad.
Smilla er nu 7 måneder (om 2 dage) og vejer 7 kilo. Hun vejede 3250 ved fødslen. Synes at hun virker lille i forhold til de andre på hendes alder og gætter på at hun ikke får så meget næring. Hun ammer en del også om natten. Men er ikke glad for grød.
Er begyndt at prøve at give hende nogle andre ting og mere rigtig mad. Hun kan vel spise "alt"nu i små mængder? Og tror du det er en okay vægt?
Har lidt besluttet at fortsætte amning om natten så længe hun ikke spiser mere. - Har også prøvet med lidt flaske. Men vil lige høre, om det er okay at servere nan i brikker uden at varme den?
Bodil