Brev:
9 måneder - slut på natamning
3. juni 2010
Alder:
9 mdr.
9 måneder - slut på natamning
Käre Helen
Nu er Oliver 9 måneder, og det er ikke lykkedes mig at afvänne ham fra natamningen. Han sover også stadigväk mest hos os. Jeg har ikke rigtig styrken til det. Jeg er hele tiden syg og meget trät.
Han har meget temperament, så han vil ikke acceptere ikke at blive ammet om natten. Han bruger mine bryster som sut, men bider meget, så det er meget ubehageligt.
Jeg har läst afsnittet i din bog om ni-måneders barnet. Han er absolut blevet meget mere fölsom. (Jeg har ikke nået at läse mere.) Vi skal flytte, om en måned, så jeg er lidt i tvivl, om hvornår er det rigtige tidpunkt.
Jeg har det svärt med, at han gräder, når han ikke får bryst om natten, og så ender det altid med, at han får sin vilje. Jeg har prövet den medtode, du anbefaler, men synes ikke det fungerer for mig. Vi er helt udkörte.
Jeg tror, vi har brug for en plan. At vi skriver ned, hvad vi skal göre. og så fölger vi den.
Venlig hilsen
Karina