Brev:
Stop amning om natten
11. maj 2010
Alder:
9 mdr.
Stop amning om natten
Hej igen
Endnu et spørgsmål i forbindelse med vores forsøg på at nedtrappe natteamningen for Elen. Vil bare gerne have en god plan inden vi kaster os ud i det.
Som jeg har skrevet før ligger jeg ned og ammer Elen. Tror du jeg kan blive ved med det, nu når jeg skal prøve at skære natte amningen væk.
Hun spiser som sagt alt for meget mælk om natten. Hun ligger på en madres ved siden af vores seng og jeg ligger mig ved hende og ammer og går tilbage i min egen seng. Så det er frem og tilbage hele natten.
Tror du jeg skal prøve at sidde op og amme de gange hun skal have noget så sovning og amning bliver skildt ad eller kan jeg holde fas i denne mere afslappende måde at amme på?
Tidligt på morgenen er hun svær at slippe væk fra. Hun bliver ved med at vågne hver gang jeg prøver at flytte mig. Hun holder ofte sin lille hånd på mit bryst som om hun sikre sig at jeg ikke går nogle vejne
Med venlig hilsen
Stine.