Brev:
Pasning - modermælkserstatning til ammebarn?
10. maj 2010
Alder:
1 mdr.
Pasning - modermælkserstatning til ammebarn?
Hej
Lige et hurtigt spørgsmål:
Min datter på 7 uger skal her om et par uger passes hos sin farmor i et døgns tid. Jeg er vant til at amme hende fuldt ud og kun givet lidt allomin i en kort periode.
Mit indtryk er at hun har problemer med maven, da hun har grædt en del. Skal jeg malke noget ud? Men jeg kan jo ikke nå at malke ud så der er til et helt døgn? Hvad og hvordan anbefaler du hun skal spise dette døgn?
Med venlig hilsen