Brev:
Antal amning pr. dag
9. maj 2010
Alder:
4 mdr.
Antal amning pr. dag
Hejsa
Jeg har fået endnu en pige her i januar og jeg ammer fuldt ud, men er det normalt at hun skal spise mellem 10-12 gange i døgnet?
Vil det være en ide at begynde med noget grød til hende?
Hilsen Ulla