Brev:
Nedtrapning af amninger - 7 mdr.
16. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Nedtrapning af amninger - 7 mdr.
Hej Helen!
Du har tidligere skrevet, at børn i 8-9 måneders alderen typisk har brug 3 amnninger dagligt, hvilket typisk i 10 måneders alderen falder til 2 amninger dagligt.
Lige nu hvor lillemanden er 7 måneder ammer jeg tidlig morgen, en lille tår inden formiddagsluren (er ved at trappe den ud, -før ammede jeg fra begge bryster, nu kun fra det ene i kortere og kortere tid), inden middagsluren, inden sovetid og sen aften. I hvilken rækkefølge vil du typisk skære de enkelte amninger væk?
Med venlig hilsen
lillemandens mor