Brev:
Listeria, toxoplasmose og amning
8. marts 2010
Alder:
1 mdr.
Listeria, toxoplasmose og amning
Kære Helen
Der står mange steder, at man skal være varsom med visse madvarer på grund af risiko for forekomst af listeria og toxoplasmose, mens man er gravid.
Men hvad med når man ammer? Gælder de samme forholdsregler, eller bliver bakterierne ikke overført via modermælken?
På forhånd tak for dit svar :-)
Kærlig hilsen
Birgitte