Brev:
Antal amninger - 7 mdr.
1. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Antal amninger - 7 mdr.
Hej Helen!
Du anbefaler typisk 4 amninger ved 7 måneders alderen.
-Hvornår er det passende at sætte antallet ned til 3, 2 og 1 amning?
Du anbefaler til andre, at droppe amningen inden formiddagssøvnen før amningen inden middagssøvnen.
-Er der noget i vejen for, at fjerne amningen før middagssøvnen inden amningen før formiddagssøvnen? Det ville nemlig passe bedre ind i vores lille familie...
Med venlig hilsen
en ammende mor