Brev:
Spise om natten
1. februar 2010
Alder:
3 mdr.
Spise om natten
Kære Helen,
Jeg har en stor 3 1/2 måneds søn på 7,5 kg. Han har i lang tid kun vækket mig om natten hver tredje time for at spise, men i lidt over en uge har han nu ville spise hver anden time både dag og nat, og det er meget hårdt. Nogle gange endda oftere.
Vi er derfor begyndt at give ham lidt grød, selvom det ikke anbefales før de er 4 måneder. Men han virker simpelthen så sulten. Han vil gerne have grøden, men det har desværre kun hjulpet lidt på nattesøvnen. Er der noget jeg kan gøre for at forlænge hans spise/søvnperioder?
Mange hilsner
En meget træt mor