Brev:
Antal af måltider
19. januar 2010
Alder:
3 mdr.
Antal af måltider
Kære Helen
Jeg er lidt i vildrede om hvor tit min datter, Frederikke, bør spise. Hun er lidt over 3 mdr gammel og hun sover igennem om natten (fra 22.30/23 til 7-8 tiden), hvilket jo er rigtigt dejligt. Hun har før i tiden spist 7 måltider om dagen, men det sidste stykke tid er det faldet til 5-6 måltider. Er det for lidt?
Hun har ikke været undervægtig på nogen måde (vejer 6.6 kg og er 62 cm lang); men vi vil jo selvfølgelig gerne undgå at hun begynder at få for lidt mad.
Hun spiser kun fra et bryst af gangen og har gjort det hele tiden. Og jeg har masser af mælk til hende.
Hun er glad og livlig, pludrer og leger, så det kan også være at jeg bare er lidt pylret.
Med venlig hilsen
Helle