Brev:
Vil hele tiden ammes
16. januar 2010
Alder:
1 mdr.
Vil hele tiden ammes
Hej Helen,
det er første gang jeg skriver, men jeg har tit læst andres spørgsmål og dit svar.
Jeg har en datter på 1 1/2 og fået en søn den 7 dec.
Jeg havde ammeproblemer med min datter og ville ikke risikere det med Felix, så han fik ikke sut før mælken var løbet til. Men men men...
Min dejlige søn vil bare hele tiden ammes, og i starten synes jeg det var rigtig hyggeligt, men nu virker det som om han nærmere får mavepine af at blive ammes hver time.
Han var 50cm og 3100, og nu vejer han 3,2kg og er 55cm. Og han vil ikke rigtig tage sut, den ryger hurtigt ud, da han ikke han holde fast på den.
Desuden er han meget snottet, og vågner om natten og lyder som om der sidder slim i halsen, så han ikke kan trække vejret. Det er kun et problem om natten. Vi har givet ham uldbody på, prøvet saltvand, og hævet hans hoved i 2 uger nu - intet virker.
Og som om alt dette ikke var nok, så kan vi bare ikke få ham til at sove om dagen. Hvis jeg endelig får lagt ham vha sut vågner han hvis den ryger ud eller efter en halv time og vil ammes rigtigt i søvn.
Håber du kan hjælpe.
Venlig hilsen
Pernille