Brev:
Amning efter brystbetændelse
16. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Amning efter brystbetændelse
Kære Helen,
For et stykke tid siden, fik jeg brystbetændelse i mit venstre bryst og kom i penicillinbehandling herfor. Siden da har min søn ikke særlig gerne villet tømme det bryst (hverken mens eller efter brystbetændelsen stod på), og derfor er mit spørgsmål, om du har nogle bud på, hvad det kan skyldes?
Jeg har tidligere haft brystbetændelse også med penicillinbehandling, men herefter var der ingen problemer med at få ham til at tømme det betændte bryst, så jeg undrer mig noget over, at der er det nu.
Med venlig hilsen
Helle