Brev:
Amning ved midnat
6. januar 2010
Alder:
6 mdr.
Amning ved midnat
Hej Helen
Tak for dit seneste svar omkring søvn og amning.
I planen som du har sagt jeg skal følge indebærer en amning kl. ca 23-24 og igen kl 05-06 men problemet er ofte at min datter ikke vågner der men i stedet mellem 01-02 og ca kl 07 jeg går ikke ud fra at jeg skal vække hende. Hvad kan du anbefale jeg skal gøre så jeg bedre kan følge din plan.
Og så kunne jeg godt tænke mig at trappe ned i amning, men min kære datter vil ikke tage flaske uanset om det er modermælk der er i eller mme, og hun vil heller ikke drikke mme af kop jeg har prøvet forskellige mme uden held.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Nina