Brev:
Ammestop og mælkeknuder
30. december 2009
Alder:
5 mdr.
Ammestop og mælkeknuder
Hej Helen
Jeg er stoppet helt med at amme da det slet ikke mættede ham. Han er nu på flaske og grød hvilket gør at han sover markant bedre og er meget lettere at putte.
Jeg var nede på at amme 2 gange i døgnet. De første 2 døgn gjorde det ondt med mælkeknuder i brystet men nu er smerterne væk. Jeg kan dog stadig mærke mange mælkeknuder i begge bryster og de er stadig tunge af mælk.
Jeg har prøvet at malke ud med hånden i badet og med en manuel brystpumpe men der kommer ikke andet end et par dråber ud og Rasmus vil ikke tage fat mere.
Forsvinder den sidste mælk af sig selv og hvor længe tager det?
Med venlig hilsen
Pia