Brev:
Kost og amning - 3 mdr.
20. november 2009
Alder:
3 mdr.
Kost og amning - 3 mdr.
Hey..
Jeg har fået så mange forskellige ting at vide at jeg ikke må spise nu når jeg ammer. Min søn er 15 uger nu og jeg har ikke spist chokolade, citrus frugt, nødder.
Men er det rigtig at jeg ikke må spise det og at det kan gå i hans mave???
Med venlig hilsen
Dorthe