Brev:
Vil kun ammes og vil ikke tage flaske
16. november 2009
Alder:
4 mdr.
Vil kun ammes og vil ikke tage flaske
Hej Helen,
Jeg har fået en søn som nu er 4 mdr gammel. Amningen er denne gang lykkedes selvom det holdt hårdt. Nu er jeg dog ved at få lidt "pip" af aldrig at kunne være mig selv uden at jeg skal være afhængig af at give mad.
Jeg vil derfor gerne kunne give min søn en flaske. Jeg har forsøgt i en uges tid nu, men han vil slet ikke sutte på flasken. Han bliver ikke sur eller græder - det virker bare som om han ikke ved hvad han skal gøre med flasken.
Jeg har prøvet med 3 forskellige slags flasker og med både modermælkserstatning og vælling.
Nogle gode råd til hvordan jeg får ham til at tage en flaske?
Venlig hilsen