Brev:
Risdrik og amning
11. november 2009
Alder:
4 mdr.
Risdrik og amning
Hej Helen
Har lige læst på siden her at det frarådes at give risdrik - hvordan i forhold til amning?
Jeg drikker rismælk istedet for almindelig mælk og ammer min søn på 4 1/2 mdr - er det mon okay?
Venlig hilsen
Mette